LOGO

Klimat

Lut
22

Home Depot inwestuje w wodór

Dzięki nowemu centrum dystrybucji w Dallas, Home Depot buduje najlepszą w swojej klasie zrównoważoną sieć dostaw napędzaną wodorem przy pomocy urządzeń firmy PlugPower.

Na dzisiejszym dynamicznym rynku, sprzedawcy detaliczni coraz częściej dostrzegają wartość prężnych, zrównoważonych łańcuchów dostaw. Home Depot, jeden z największych północnoamerykańskich detalicznych sprzedawców artykułów wyposażenia wnętrz, wykorzystuje wyjątkową wartość wodoru i jego ekologiczną propozycję do stworzenia wiodącej w branży strategii dystrybucji. W ramach inwestycji o wartości 1,2 miliarda dolarów w swoją północnoamerykańską sieć, firma ogłosiła niedawno otwarcie nowego centrum dystrybucyjnego o powierzchni 140 000m2 w Dallas, w Teksasie. Obiekt ten pomoże zaspokoić zmieniające się potrzeby klientów w zakresie dostaw, w tym zamówień internetowych i zamówień do odbioru w sklepie. Podobnie jak w przypadku innych centrów dystrybucyjnych w innych ośrodkach Ameryki Północnej, systemy wodorowych ogniw paliwowych Plug Power o zerowej emisji zasilą flotę transportową obiektu, w tym dystrybutory wodoru GenFuel, urządzenia do przechowywania i kompresji, a także ekologiczne paliwo wodorowe.

Każde 100 wózków widłowych zasilanych wodorowymi ogniwami paliwowymi zamiast akumulatorami kwasowo-ołowiowymi zmniejsza zużycie energii elektrycznej o 1 milion kWh i pozwala uniknąć emisji 400 ton CO2 rocznie. Wprowadzając infrastrukturę wodorową GenFuel w swoim zakładzie w Dallas, Home Depot zademonstruje długoterminowe korzyści w zakresie zrównoważonego rozwoju, wydajności i produktywności, jakie wodór wnosi na globalny rynek transportu materiałów o wartości 30 miliardów dolarów.

źródło: https://www.plugpower.com

21-02-22-czas-na-wodor-02.jpg
21-02-22-czas-na-wodor-01.jpg