LOGO

GOSPODARKA

Lut
16

Doing business in France

db-in-france.png

Jak nawiązać relacje biznesowe we Francji?

Jak działać na tym rynku, również w sektorze e-commerce?

Dla których branż są największe szanse?

Jak sprawdzić wiarygodność kontrahenta?

Jaka jest etykieta biznesu i przyszłość polsko-francuskich relacji gospodarczych?

W jaki sposób sfinansować wejście na rynek francuski? 

Nie tylko na te pytania opowiedzą doskonali eksperci, praktycy biznesu, którzy mają doświadczenia we współpracy z partnerami biznesowymi z Francji i działają na tamtejszym rynku.

Francja jest jednym z najważniejszych partnerów handlowych Polski. Po brexicie stała się trzecim rynkiem zbytu krajowych towarów. Rynek ten cechuje wymagająca specyfika. Podczas konferencji „Doing business  in France” specjaliści przybliżą, jak z sukcesem dokonać ekspansji zagranicznej w tej destynacji i uniknąć niepożądanych trudności.

Serdecznie zapraszam na konferencję online. Udział jest bezpłatny. Prosimy o rejestrację drogą mailową – wydarzenie@wfr.org.pl.

Link do spotkania zostanie wysłany dzień przed wydarzeniem.

Konferencje z serii „Doing business in…”  to ceniony przez przedsiębiorców cykl spotkań, podczas których każdorazowo omawiane są możliwości ekspansji zagranicznej w innym kraju. Forum wymiany wiedzy i doświadczeń umożliwia uczestnikom poznanie realiów biznesowych oraz możliwości kooperacji z międzynarodowymi partnerami. Specyfikę zagadnień gospodarczych przybliżają eksperci branżowi i praktycy biznesu operujący na rynku, któremu poświęcone są poszczególne konferencje. Organizatorem wydarzenia jest Wielkopolski Fundusz Rozwoju sp. z o.o.

Załączniki: